يوميات زوجة مقهورة وزوج مفترى (الحلقة الأولى)

أشترك ليصلك جديد موسوعة المعلومات !


الزوجة: صباح الخير ياحبيبى، يلا أصحى أنا حضرتلك الفطار، وهنزل بقى أروح المدرسة ، تعالى أقفل و . .







الزوجة: صباح الخير ياحبيبى، يلا أصحى أنا حضرتلك الفطار، وهنزل بقى أروح المدرسة ، تعالى أقفل ورايا الباب
الزوج وهو فى الغيبوبة : طيب
 الزوجة : طيب يلا قوم
الزوج: حاضر
الزوجة: أحمدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد أصحى بقى وتعال أقفل ورايا الباب متعصبنيش على الصبح.
الزوج بنص عين وهو قرفان جدا :أففففففففففف طيب صحيت خلاص، إيه إلى أنتى عاملة فى نفسك ده ياهانم ، أنتى رايحة ترقصى ؟
الزوجة وهى متغاظة : إيه يا أحمد إلى بتقوله ده الملافظ سعد ، هو أنا عاملة إيه أصلا؟
الزوج : إيه الأحمر و الأخضر ده أنتى هتمشى كده فى الشارع ؟
الزوجة: بس يا أحمد أصتبح و بطل ، يلا سلام
الزوج يرزع الباب ورا مراته وهو بيتمتم بحاجة غريبة وهوب سمع صوت دربكة على السلالم فتح الباب لقى مراته متكعورة على الأرض رجلها عند رقبتها و بتصوت أحمممممممممممممممممممممممممممممممد ألحقنىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى أنا وقعتتتتتتتتتتت
أحمد ينزل يجرى وهو منهار من الضحك : أيه يا منى إلى كعورك كدة ؟ شفتى ربنا عشان إلى أنتى عاملة فى نفسك ياهانم
منى : هو ده وقته ياأحمد شلنى ، رجلى مش قادرة
أحمد : أشيلك ، أنتى أتجننتى ، ده أنتى عاوزة ونش يشيلك ، يلا يا منى قومى أوديك المستشفى بلاش أستهبال
منى و هى كلها أسى و غيظ و حرقة من أحمد : أهههههههههههههههههههههههههههه يعنى من إلى أنا فيه
يتبع

تعديل الرسالة…

تذكر قول الله تعالى :(مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلاَّ لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيد).

المشاركات الشائعة

انضم لاسرت معلومة