مش هاخد لقب مطلقة !!!!!

أشترك ليصلك جديد موسوعة المعلومات !





مساء الخير جميعا .. أنا مخطوبة من 6 شهور وابتديت ألاحظ على خطيبي انه أناني وحريص زيادة في المواضيع المالية وبصراحة أنا مش بطيق البخل بدرجاته ولا الانانية طبعا لانه ابتدا ييجي علية أوي .. بيني وبين نفسي أخدت القرار بفسخ الخطوبة لكن أهلي وأهله لما ابتديت اشكيلهم منه لقيتهم رافضين خالص وعمالين يضغطوا جداً علية لكن أنا شايفة ان اي خسارة في البداية واحنا على البر ارحم بكتير من اني اكمل وبرضه هننتهي الى طلاق واخد لقب مطلقة .. المشكلة مع أهلي انهم مستخسرين التوضيبات اللي ساعدنا خطيبي فيها جوة شقتها والتكلفة اللي اتصرفت في الشقة لكن أنا شايفة ان مصلحتي اهم من الهبل اللي ليتكلموا فيه ومش قادرة أقنعهم وخايفة من كتر الضغط اقبل الجوازة وانا متأكدة من النتيجة .... مش عارفة اعمل ايه أرجوكم ردوا علية بسرعة .

تعديل الرسالة…

تذكر قول الله تعالى :(مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلاَّ لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيد).

المشاركات الشائعة

انضم لاسرت معلومة