شاب على علاقة بزوجة إمام المسجد...شاهد حدث عندما علم امام المسجد !!!

أشترك ليصلك جديد موسوعة المعلومات !

قصة شاب يغازل زوجة إمام المسجد.." قصة قصيرة تستحق القرآآآآءه"كان في شاب اسمه احمد وعنده صاحب اسمه...






قصة شاب يغازل زوجة إمام المسجد.. " قصة قصيرة تستحق القرآآآآءه"
كان في شاب اسمه احمد وعنده صاحب اسمه وائل .. وكانوا لا يخافون الله فيما يفعلون .. .
وفي مره من المرات قال وائل لاحمد أنا تعرفت على زوجة امام المسجد .. .
 وهي بدها أياني أجيها ع البيت .. . وانا بخاف يطب علينا زوجها !! . . فايه رايك لو بعد الصلاة تجلس تتكلم مع الامام .. .
 وتلهيه شويه لحد مأ أرجع بيته تكلمني ؟ . احمد قال ماشي.. . وفعلا بعد الصلاة راح احمد وسلم عالامام .. .
 وجلس يحاول يتكلم معاه .. . لحد ما خلص كلام وقعد يرن على وائل ويقله ان الشيخ راح يرجع بيته .. .
وطبعا على طول وائل يرجع لاحمد .. . ويحكيه اللي صار وفضل الحال هكذا لفترة طويلة .. .
 وصار في صداقة بين احمد وبين امام المسجد .. . من كثر ما يجلس معاه لدرجة ان ضميره بدأ يأنبه .. .
 وفي يوم احمد أخذ قرار وقال لازم أقول للشيخ المسكين !! . حرام لازم يعرف زوجته ماذا تفعل فيه .. .
 وراح للامام وقاله : ياشيخ بصراحة أنا ما كنت أجلس معاك لله في لله .. .
 ولكن كنت أجلس علشان أغطي على صاحبي .. . لأن زوجتك تخونك معاه .. .
تعرفون ماذا كان رد الشيخ
 قال : . بس أنا مش متزوج !!!!
. فعلا صدمة O.o !!!! .
 عرفتوا وائل كان يروح لزوجة مين؟ . . .
 كان يروح لزوجة احمد . طعنـه ف الصميمـ 
:( . [ احذر مِنْ عدوك مره ومن صديقك مليون مرة]

تعديل الرسالة…

تذكر قول الله تعالى :(مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلاَّ لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيد).

المشاركات الشائعة

انضم لاسرت معلومة