انا بحب واحد من على النت !!!!!!

أشترك ليصلك جديد موسوعة المعلومات !





انا كنت بحب واحد على النت بعد كده بدات احب جدا وهو وهبلى انا الحياة فو ايدى انا هختصر الموضوع كان بيكلمنى وبيكلم 

بنات كتير معايه وهو كان بيقولى كده وكان بيقول انى احسن وحده عرفها فى حيايته بس كان بيرجعلى كل مره وانا كنت بسمحو انا 

بحبو من 3 سنينهو اخر مره كلم صحبتى وقولها انى كان صديق مش اكترانا نفسى انساه مش قدره ومش عرفه احب حد تانى
قولولى

اعمل ايه

اتمنى ان تفيديونى بالحل ارجوكم ......




الاجابة ::

يسعدننا ارسالك مشكلتك لنا 

بالنسبة لمشكلتك الشخص الى حبتية هوا بطبيعتة يعرف بنات كتير هوا شاف بنت مختلفة عن نوع البنات الى بيكلمهم الى هما من السهل جدا انهم يكلمو ولاد فهو حب يعرف شخصيتك طبية الولد انة يحب البنت الى شخصيتها غامضة يحب يكتشفها وهوا شاف فيكى حاجة مختلفة بس معنى انكم تحبو بعض على النت فا دا مش حب كامل ممكن يكون تعود مش اكتر لان الحب احساس وشعور انتى لو قابلتية فى الحقيقة هتحسى احساس تانى خالص كان الى قدامك دا ماتعرفيهوش لان انتى مش بتشوفى منة غير كلام وبس وصدقينى لو عدت فترة هتنسى الكلام دا كلة الافضل ليكى انك تقطعى اى صلة بية لان دى علاقة غير مضمونة لانها اتبنت على اساس غير صحيح الافضل ليكى انك تسبيها على ربنا وتقربى من ربنا وتبعدى عن اى حاجة تفكرك بية وابعدى عن اى  علاقات فى النت لانها علاقات وهمية بمعنى اصح 

اتمنى ان صاحب المشكلة اجابتنا تفيدة واتمنى من كل قارى يعطينا رائية فى الموضوع

تعديل الرسالة…

تذكر قول الله تعالى :(مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلاَّ لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيد).

المشاركات الشائعة

انضم لاسرت معلومة